Shifu Plugo Count: matematická hra k tabletu
Kód: 437Detailní popis produktu
Plugo v akci vtáhne děti okamžitě do zábavného děje a řešení logických úkolů, protože vše, co děti na magnetické podložce z dílků postaví, vytváří díky AR technologii zpětnou vazbu v barvitém příběhu na obrazovce tabletu.
A tak si děti ani neuvědomují, že se dobrovolně učí a procvičují matematiku. Celý systém her Plugo totiž vychází z konceptu vzdělávání STEM a k seznámení dětí s technikou a logikou využívá nápaditý a motivující přístup.
Plugo Count promění matematiku na zábavnou disciplínu tím, že příklady propojí s reálnými každodenními úkoly a pomůže dětem lépe se orientovat v matematických pojmech. Doprovodná aplikace obsahuje velké množství zábavných her v úrovních uzpůsobených věku vašich dětí, a to v rozsahu přibližně od 5 do 11 let.
Součástí setu je podložka se slotem pro uchycení tabletu a magnetickou plochou určenou ke hře a hra Plugo Count obsahující 2 sady číslic se znaménky (+, -, /, x) a podstavcem.
Vzdělávací přínos:
- procvičení matematiky
- rozvoj prostorové orientace
- kritické myšlení
- dovednosti řešení problémů
- logické uvažování
- samostatnost
Stáhněte si aplikaci a můžete hned začít:
- Propracovaná doprovodná aplikace (v angličtině, k orientaci postačí základní znalost) obsahuje množství her k jednotlivým Plugo sadám pro různé věkové kategorie. K dispozici ke stažení pro iOS (od verze 9.0; kompatibilní s iPad 3. generace+, iPad Mini 2+, iPad Air všechny modely, iPad Pro všechny modely, vyjma iPad Pro 12", iPhone 6+) a Android (od verze 5.0; kompatibilní se zařízeními od 2015 a novějšími s 2 GB RAM a větší: tablety Samsung, Lenovo, smartphony Samsung, nepodporuje Kindle).
- Stáhněte si aplikaci Plugo a postupujte podle pokynů na obrazovce
- Přihlaste se a zadejte údaje, které hry uzpůsobí věku vašich dětí
- Případně vytvořte účty pro vícero hráčů
- Synchronizujte své Plugo sestavy
- Rozložte magnetickou podložku a vložte do ní zařízení
- A s výběrem hry už si poradí děti samy...
Shrnutí vlastností
- Sada Plugo Count obsahuje 2 části:
- magnetickou podložku k uchycení tabletu a stojanu
- 2 sady číslic a znaménka se stojanem - Pro děti ve věku přibližně 5 až 11 let
- Několik ocenění v oblasti výukových hraček (Mom´s Choice, Tillywig Brain Child a další)
- AR interaktivní hra bez dotyku obrazovky
- Kontinuální zpětná vazba
- Propojuje zábavu a učení podle konceptu STEM
- Aktivní hra k tabletu – "Hands On Experience"
- Stačí vybalit a stáhnout doprovodnou aplikaci Plugo
- Bez tlačítek, drátů a dalšího hardwaru
- Kompaktní odolné díly stavebnice
- Zábavné výukové hry v bezplatné aplikaci
- Hry mají různá témata a velké množství úrovní a obtížností
Co najdete v balení:
- Magnetická podložka se slotem k uchycení tabletu
- 1 stojan na čísla
- 2 sady číslic 0 – 9
- 4 znaménka (+,-, /, x)
Doplňkové parametry
Kategorie: | shifu |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 2.099 kg |
Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic. Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií. Svými produkty podporují vzdělávání STEM.
Co má STEM společného s hračkami?
Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracované zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a v používání nově nabytých vědomostí v každodenním životě.
STEM hračky Shifu
- přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
- zlepší orientaci v moderních technologiích
- a podporují děti v použití získaných znalostí v každodenním životě.
Chcete vědět, co bude dál? Použijte ruce!
Ať už děti sestavují tvary zvířat, nebo staví potrubí, aby uhasily požár, vždy aktivně k řešení používají ruce.
Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:
- více se soustředit na úkol
- snáze získat znalosti a dovednosti
- a lépe si vše zapamatovat