Shifu Plugo Count: matematická hra k tabletu

Kód: 437
Značka: shifu
1 390 Kč 1 390 Kč / 1 ks
Momentálně nedostupné

Interaktivní hra k tabletu využívající technologie rozšířené reality.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Plugo v akci vtáhne děti okamžitě do zábavného děje a řešení logických úkolů, protože vše, co děti na magnetické podložce z dílků postaví, vytváří díky AR technologii zpětnou vazbu v barvitém příběhu na obrazovce tabletu.

A tak si děti ani neuvědomují, že se dobrovolně učí a procvičují matematiku. Celý systém her Plugo totiž vychází z konceptu vzdělávání STEM a k seznámení dětí s technikou a logikou využívá nápaditý a motivující přístup.

Plugo Count promění matematiku na zábavnou disciplínu tím, že příklady propojí s reálnými každodenními úkoly a pomůže dětem lépe se orientovat v matematických pojmech. Doprovodná aplikace obsahuje velké množství zábavných her v úrovních uzpůsobených věku vašich dětí, a to v rozsahu přibližně od 5 do 11 let.

Součástí setu je podložka se slotem pro uchycení tabletu a magnetickou plochou určenou ke hře a hra Plugo Count obsahující 2 sady číslic se znaménky (+, -, /, x) a podstavcem.

Vzdělávací přínos:

  • procvičení matematiky
  • rozvoj prostorové orientace
  • kritické myšlení
  • dovednosti řešení problémů
  • logické uvažování
  • samostatnost

Stáhněte si aplikaci a můžete hned začít: 

  • Propracovaná doprovodná aplikace (v angličtině, k orientaci postačí základní znalost) obsahuje množství her k jednotlivým Plugo sadám pro různé věkové kategorie. K dispozici ke stažení pro iOS (od verze 9.0; kompatibilní s iPad 3. generace+, iPad Mini 2+, iPad Air všechny modely, iPad Pro všechny modely, vyjma iPad Pro 12", iPhone 6+) a Android (od verze 5.0; kompatibilní se zařízeními od 2015 a novějšími s 2 GB RAM a větší: tablety Samsung, Lenovo, smartphony Samsung, nepodporuje Kindle). 
    • Stáhněte si aplikaci Plugo a postupujte podle pokynů na obrazovce
    • Přihlaste se a zadejte údaje, které hry uzpůsobí věku vašich dětí
    • Případně vytvořte účty pro vícero hráčů
    • Synchronizujte své Plugo sestavy
    • Rozložte magnetickou podložku a vložte do ní zařízení
    • A s výběrem hry už si poradí děti samy...

Shrnutí vlastností

  • Sada Plugo Count obsahuje 2 části:
    - magnetickou podložku k uchycení tabletu a stojanu
    - 2 sady číslic a znaménka se stojanem
  • Pro děti ve věku přibližně 5 až 11 let
  • Několik ocenění v oblasti výukových hraček (Mom´s Choice, Tillywig Brain Child a další)
  • AR interaktivní hra bez dotyku obrazovky
  • Kontinuální zpětná vazba
  • Propojuje zábavu a učení podle konceptu STEM
  • Aktivní hra k tabletu – "Hands On Experience"
  • Stačí vybalit a stáhnout doprovodnou aplikaci Plugo
  • Bez tlačítek, drátů a dalšího hardwaru
  • Kompaktní odolné díly stavebnice
  • Zábavné výukové hry v bezplatné aplikaci
  • Hry mají různá témata a velké množství úrovní a obtížností

 Co najdete v balení:

  • Magnetická podložka se slotem k uchycení tabletu
  • 1 stojan na čísla
  • 2 sady číslic 0 – 9
  • 4 znaménka (+,-, /, x)

Doplňkové parametry

Kategorie: shifu
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 2.099 kg

Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic. Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií. Svými produkty podporují vzdělávání STEM.

Co má STEM společného s hračkami?

Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracované zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a v používání nově nabytých vědomostí v každodenním životě.

STEM hračky Shifu

  •  přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
  • zlepší orientaci v moderních technologiích
  • a podporují děti v použití získaných znalostí v každodenním životě.

  

Chcete vědět, co bude dál? Použijte ruce!

Ať už děti sestavují tvary zvířat, nebo staví potrubí, aby uhasily požár, vždy aktivně k řešení používají ruce.

Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:

  • více se soustředit na úkol
  • snáze získat znalosti a dovednosti
  • a lépe si vše zapamatovat

 

 

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.