Shifu Orboot – interaktivní AR globus pro děti
Kód: 431Detailní popis produktu
Zajímavosti z přírody, kultury nebo techniky dětem ukáže díky technologii rozšířené reality na obrazovce tabletu nebo smartphonu ve 4D zpracování. Děti poklepem na trojrozměrné objekty zjišťují další podrobnosti podle toho, co je nejvíc zajímá. Každý krok navíc doprovází mluvené slovo.
Orboot je vybavený i cestovatelskými rekvizitami – pasem, razítkem a blokem s nálepkami, aby byly objevitelské cesty po světě ještě autentičtější. V pase si děti označí návštěvu každé země, kterou na glóbusu virtuálně procestují.
Namiřte smartphone nebo tablet na místo na glóbusu, které vás zajímá, a klepněte na něj prstem. Poklepem na trojrozměrné modely se aktivují informace poutavě zpracované pro jednotlivé věkové kategorie dětí v rozsahu přibližně 4 až 9 let.
Smart glóbus Orboot je zaměřený na vzdělávání a skvěle se hodí i do školy nebo školky. Glóbus díky svému promyšlenému zpracování nezahltí děti přívalem informací, ale naopak je učí s poznatky aktivně pracovat.
Co má STEM společného s hračkami?
Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracované zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Orboot navíc děti podporuje v dotazování a podporuje je v používání nových vědomostí v každodenním životě.
STEM hračky Shifu
- přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
- zlepší orientaci v moderních technologiích
- a podporují děti v použití získaných znalostí v každodennm životě.
Co se s Orbootem děti naučí?
- Rozšíří si znalosti o světě ve smysluplných souvislostech
- Budují si jazykové schopnosti
- Rozvíjí kognitivní dovednosti
- Rozvíjí svoji fantazii a kreativitu
- Učí se samostatnosti při řešení problémů
Shrnutí vlastností
- Výukový glóbus pro děti od 4 do 9 let
- Technologie rozšířené reality (AR)
- Informace a kvízy v aplikaci v angličtině
- Vychází z konceptu vzdělávání STEM
- Interaktivní body, které se poklepem na obrazovku aktivují
- 4D zážitky s poutavým zvukovým doprovodem
- Pro iOS zařízení možnost dokoupení cestovního režimu hry bez glóbusu a dalších her
- Více než 400 atrakcí a 1000 faktů zpracováno v 8 tématech
- Okruhy témat: zvířata, památky, kuchyně, kutura, vynálezy, zeměpis, počasí
- Rozměry glóbusu s podstavcem 33 x 20 cm
- Mapa bez textu a hranic
- Směrová růžice
- Nevyžaduje Bluetooth, bez kabelů, tlačítek a baterií
Co najdete v krabici
- Interaktivní glóbus Orboot
- Cestovní pas
- Razítko
- Sešit s nálepkami
- Rychlý návod
Kompatibilita a požadavky na zařízení
iOS:
- iPad 3. generace a novější
- iPad Mini 2 a novější
- iPad Air – všechny modely
- iPad Pro – všechny modely
- iPhone 6 a novější
Android s min. 3GB RAM
- Nepodporuje Kindle
Návod v českém jazyce naleznete v sekci související soubory.
Doplňkové parametry
Kategorie: | shifu |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Věk: | 4+ |
Zaměření: | Zábava, postřeh |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic. Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií. Svými produkty podporují vzdělávání STEM.
Co má STEM společného s hračkami?
Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracované zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a v používání nově nabytých vědomostí v každodenním životě.
STEM hračky Shifu
- přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
- zlepší orientaci v moderních technologiích
- a podporují děti v použití získaných znalostí v každodenním životě.
Chcete vědět, co bude dál? Použijte ruce!
Ať už děti sestavují tvary zvířat, nebo staví potrubí, aby uhasily požár, vždy aktivně k řešení používají ruce.
Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:
- více se soustředit na úkol
- snáze získat znalosti a dovednosti
- a lépe si vše zapamatovat