45678 LEGO® Education SPIKE™ Prime Základní souprava
Kód: 287Detailní popis produktu
Kombinací barevných kostiček LEGO, snadno použitelného hardwaru a intuitivního programovacího jazyka (drag and-drop ), který má základ ve Scratchi, SPIKE Prime neustále zapojuje studenty skrze hravé vzdělávací aktivity a motivuje je ke kritickému myšlení a řešení složitých problémů bez ohledu na úroveň jejich vzdělání. Od projektů se snadným vstupem až po neomezené možnosti kreativního designu. SPIKE Prime pomáhá studentům naučit se základní STEAM dovednosti 21. století, které jsou potřebné k tomu, aby se stali inovátory zítřka a zároveň se bavili!
Základní souprava obsahuje:
- programovatelný Hub
- senzor vzdálenosti (vysoce přesné výsledky s rozsahem 1 až 200 cm, přesnost +/- 1 cm)
- senzor síly (měří tlak až 10 Newtonů (~ 1kg)
- barevný senzor - (rozlišuje mezi 8 barvami a měří odražené a okolní světlo od tmy až po jasné sluneční světlo)
- velký motor
- 2 střední motory
- 523 přitažlivých barevných prvků LEGO® Technic
Programovatelný Hub je vybaven 5x5 světelnou maticí, 6 vstupními / výstupními porty, integrovaným 6-osým gyroskopem, reproduktorem, připojením Bluetooth a dobíjecí baterií.
Kromě materiálu karty Začínáme, aplikace je dodávána se 4 jednotkovými plány výuky - přizpůsobený obsah STEAM se zaměřením na inženýrství a informatiku. Tyto plány výuky určené pro studenty 6.-8. ročníků základní školy a optimalizované na 45minutové lekce urychlují učení STEAM důsledným zapojováním studentů do kritického myšlení a řešení složitých problémů bez ohledu na úroveň jejich vzdělání.
Díky 32 připraveným lekcím je zařazení SPIKE Prime do různých hodin od přírodovědy, přes matematiku a společenské vědy, až po jazyky pro učitele velmi jednoduché
Vzdělávací hodnota :
• V každém kroku procesu návrhu aplikuje dovednosti projektování.
• Rozvíjí efektivní řešení problémů a kódování pomocí rozkladu problémů a algoritmického myšlení.
• Navrhování projektů, které kombinují hardwarové a softwarové komponenty pro sběr a výměnu dat.
• Práce s proměnnými, datovými poli a daty cloudu.
• Uplatňování kritického myšlení a rozvíjení životní dovednosti pro kariéru zítřka.
Další informace:
Doplňkové parametry
Kategorie: | LEGO Education |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 2.099 kg |
Věk: | 10+ |
Zaměření: | Pokusy, Programování, Robotika, Stavění, Věda, Zábava |
Položka byla vyprodána… |
YouTube
YouTube
LEGO® Group se již více jak 80 let snaží inspirovat a rozvíjet stavitele zítřka a porozumět tomu, jak si děti a studenti hrají a jak se učí. A proto jako součást skupiny LEGO® hraje LEGO® Education rozhodující roli v motivaci zapojení studentů do učení tím, že jim zprostředkovává praktický zážitek podpořený prostřednictví fyzické a digitální tvorby.
LEGO® Education již více než 40 let spolupracuje s učiteli a pedagogickými odborníky, aby zprostředkovalo hravé, ale přitom vzdělávací zážitky a zároveň probudit předměty k životu. Činí vzdělávání zábavné a obohacující. Prostřednictvím systému vzdělávaní a produktů povzbuzuje studenty ke kreativnímu myšlení, systematickému uvažování a uvolnění jejich potenciálu pro utváření jejich vlastní budoucnosti. Buduje jejich sebevědomí.
Tyto řešení pro výuku a praktické učení vzbuzují zájem o vědu, technologii, strojírenství, umění a matematiku (STEAM) zaměřenou na předškolní, základní a střední školu. To vše je založeno na systému LEGO® hravé učení v kombinaci s materiálem relevantním pro kurikulum a s digitálními prostředky.
Díky vzdělávacím sadám, plánům lekcí a učebním osnovám, hodnotícím nástrojům a školení a podpoře učitelů pomáhá LEGO® Education poskytovat nástroje, které jsou potřebné k tomu, aby bylo učení inspirativní, poutavé a efektivní.
Systém vzdělávání
Přístup k učení je založen na rámci „4C“, jehož prostřednictvím mohou studenti experimentovat a zkoumat, jak získávat nové znalosti. Studenti jsou povzbuzováni ke spolupráci při práci prostřednictvím otevřených úkolů a nápadů na rozšíření.
Čtyři fáze jsou:
Propojení (Connect): je představeno téma nebo úkol. Studentům je umožněno klást objasňující otázky a stavět na jejich stávajících znalostech.
Stavění (Construct): každý úkol zahrnuje stavební aktivitu na podporu spoluprací a vytváření artefaktů, které lze později opětovně použít.
Promýšlení (Contemplate): studenti zváží, co se naučili, a navzájem si sdílejí poznatky.
Pokračování (Continue): každý úkol končí novým úkolem, který staví na tom, co se právě naučili, udržuje studenty motivované a zvědavé.